"מעל הכל, למד לנשום נכון. סבלנות ועקביות הן תכונות חיוניות בהישג מוצלח ללא כל מאמץ"

- ג'וזף פילאטיס

אל תמהרו לעבור בין רמות הפילאטיס השונות! הישארו ברמה המתאימה לכם ביותר.

היו מוכנים לעזוב את האגו שלכם בדלת הסטודיו.

 

 רמה 1, מתחילים

שיעור במשך 55 דקות למתחילים. הכיתה היא לא רק למתחילים אלא גם לכל מי שרוצה לחזור ליסודות. האימון מלמד את חמשת העקרונות הבסיסיים של הפילאטיס ומאפשר לבנות  בסיס ידע ומודעות גוף ונפש עצמיים הנדרשים כדי לעבור לרמה הבאה. זהו אימון גוף מלא והזדמנות ייחודית לחוות את חווית הפילאטיס במלוא משמעותה.

האימון מתבצע  בקבוצה קטנה, עד לשישה משתתפים בכתה. האימון נועד כדי לשפר את הכוח, קואורדינציה, גמישות, שיווי משקל, ויציבות, הזדמנות ייחודית לשיפור כוח הליבה ומודעות לגוף.

ברמה זו מתחיל קסם הפילאטיס לפעול.

 

 רמת 1-2, מתחילים\מתמידים

שיעור במשך 55 דקות למתחילים\מתמידים. האימון מיועד למי שלמד את הטכניקה הבסיסית בצורה טובה ונכונה ורוצה להיות מאותגר עם תרגילים קשים יותר. בשלב זה, הדגש הוא על הגדלת כוח ליבה, סיבולת ובאותו הזמן, שילוב רב של תבניות תנועה מורכבות יותר. האימון יעזר לכם להקל על לחץ החיים היומי וישאיר אתכם מלאי אנרגיה וחיות.

מתחילים יכולים להצטרף לשיעור זה כדי ללמוד ולתחזק את העקרונות הבסיסיים של הפילאטיס ולעבוד על דפוסי שרירים נכונים, הגדלת כוח ליבה ונשימה נכונה, יחד עם  מהלכים מאתגרים יותר למי שצריך להמשיך הלאה.

הישאר ברמה זו אם זו היא הטובה ביותר עבורך.

 

רמה 2, מתמידים

שיעור במשך 55 דקות למתמידים, כאלה שמשתתפים בשיעורים באופן קבוע במשך לפחות 6 חודשים לפחות.  למד כיצד לשכלל את ליבת הגוף שלך, יחד באמצעות סדרת תרגילים מאתגרים ביותר. נדרשת הבנה טובה מאוד של היסודות (ולכן לא למתחילים). ברמה זו, הדגש הוא על הגדלת כוח ליבה, סיבולת ותבניות מורכבות יותר של תנועה למי שמוכנים ומסוגלים.

מתמידים רבים יישארו ברמה זו זמן רב.

 

רמה 3, מתקדמים

שיעור במשך 55 דקות למתקדמים, כאלה שכבר השתתפו באופן קבוע מינימום של 1 שנה בתרגול פילאטיס. אימון פילאטיס מכשירים האולטימטיבי, עם קצב מהיר ומעברים זורמים. תרגילים ברמה למתקדמים דורשים הבנה מלאה ומודעות שלמה ונכונה בחיבור בין גוף לנפש, כמו כן, קיום בסיס כוח וקואורדינציה טובים מאוד.

נדרש אישור מורה על מנת להירשם לרמה זו.

 


 

תחיו עם הגוף שלכם בזוגיות מופלאה. למדו אצלנו להכיר אותו בצורה עמוקה, איכותית ואינטימית יותר.

סטודיו הבוטיק שלנו מציע יותר מ -45 שיעורי כתה בכל הרמות בכל שבוע – עד ששה מתאמנים בשיעור