"גוף חופשי ממתח ועייפות עצבים הוא המקלט האידיאלי הניתן על ידי טבע עבור מוח מאוזן היטב המסוגל לעמוד בהצלחה בכל הבעיות המורכבות של חיים מודרניים באופן מלא"

- ג'וזף פילאטיס

פילאטיס מכשירים מתאים גם ללקוחות מתחילים, שזהו הניסיון הראשון שלהם בפילאטיס, שעבורם נדרשת אחריות פיסיולוגית ותשומת לב רצינית ומדויקת ביותר. צוות המדריכים שלנו מיומן בהתאמה אישית של סביבת האימון לצרכים האישיים של כל אחד ואחת מהמתאמנים. שיעורי פילאטיס מכשירים מועברים בסטודיו בשעות הבוקר והערב, עד שישה  מתאמנים בשעה. הקבוצות הקטנות מאפשרות למדריך לעבוד עם כל מתאמן באופן אישי, תוך הקפדה על עבודה בטוחה ובריאה. המכשירים מהווים סביבת עבודה דינאמית, המאפשרת שינויים בהתאמה לצרכי המתאמן. קיימים גם שיעורים פרטיים אישיים לבעלי צרכים ייחודיים, לאחר פציעות, טראומות, לצורך התאוששות, חיזוק ושיקום.

בניגוד לשיעורים בחדר הכושר בהם המתאמן מרגיש שמאוד קשה לו בהתחלה ואחר כך נעשה לו יותר קל, בשיטת הפילאטיס התהליך הוא הפוך. מתאמן בפילאטיס עלול להרגיש "קל" בהתחלה וזה נובע מהעובדה שהמתאמן עדיין לומד את טכניקת העבודה הנכונה ולרוב לא מיומן עדיין בגיוס השרירים בכל תרגיל. בהמשך כאשר המודעות ודפוסי התנועה הנכונים מתפתחים אצל המתאמן השיעורים נעשים יותר ויותר מאתגרים. המתאמן מבין מה עליו לעשות, עובד בכל תרגיל עם יותר קבוצות שרירים ועל הבסיס הזה מוסיפים התנגדויות, משקלים, עצימות וסיבולת.

שיעורי פילאטיס מכשירים אצלנו בסטודיו נותנים מענה לכאבי גב שנגרמים עקב יציבה  לקויה, לעיתים לאורך שנים. תרגילי הפילאטיס מעודדים איזון שרירי ועבודה סימטרית, התארכות ו"יישור" עמוד השדרה, לשיפור פונקציונאלי של פעולות יומיומיות. לורדוזיס, קיפוזיס, סקוליוזיס, יציבה רופסת- כל אלו הן בעיות יציבה נפוצות באוכלוסייה, שבחלקן הגדול, ללא מענה מתאים, יובילו לכאב גב בשלב כזה או אחר במהלך החיים.

אצלנו בסטודיו אנו מאמנים את הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות. המטרה מושגת על ידי סדרה של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה. נאפשר לגוף טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה, ובכך נמנע לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים כתוצאה מתנועה בלתי יעילה. התרגילים מבוצעים במספר חזרות קצר, מתוך רצון לאפשר ריכוז במהלך כל חזרה ולהימנע מלהתיש את השריר.